|
|
10 lat od daty zakupu na płaskie kolektory słoneczne CKN2.0 10 lat od daty zakupu na płaskie kolektory słoneczne SKN4.0 5 lat od daty zakupu na płaskie kolektory słoneczne SKS4.0 5 lat od daty zakupu na próżniowe kolektory słoneczne SKR6.1R CPC 5 lat od daty zakupu na próżniowe kolektory słoneczne SKR12.1R CPC 2 lata od daty zakupu na podgrzewacze solarne SM, SMS, SL 2 lata od daty zakupu na grupę pompową KS 2 lata od daty zakupu na pozostałe elementy instalacji solarnych
|
|
|
1. Gwarancja obejmuje wady ukryte tkwiące w rzeczy sprzedanej, które nie są związane z: a) działaniami użytkownika lub osoby trzeciej, b) niewłaściwym używaniem produktu, c) brakiem prawidłowej konserwacji, d) eksploatacją niezgodną z instrukcjami, e) wyładowaniami lub innymi zjawiskami atmosferycznymi, f) przeróbkami urządzenia, g) nieoptymalną konfiguracją elementów instalacji, h) pracą urządzeń w niewłaściwych warunkach otoczenia w tym także nieprawidłowościami w funkcjonowaniu instalacji elektrycznej lub brakiem zasilania. 2. Warunkiem uzyskania świadczeń gwarancyjnych jest: a) prawidłowy montaż urządzenia zgodnie z instrukcją montażu, obowiązującymi normami, przepisami prawa budowlanego, zaleceniami Gwaranta lub Producenta określonymi w odpowiednich materiałach do projektowania, instrukcjach montażu, katalogach oraz z zasadami sztuki budowlanej, b) eksploatacja urządzenia zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami Gwaranta lub Producenta, c) przegląd instalacji solarnej przez Autoryzowanego Partnera Handlowego Buderus lub Autoryzowanego Serwisanta Buderus co 24 miesiące (usługa jest płatna), d) okazanie dowodu zakupu oraz prawidłowo wypełnionej karty gwarancyjnej, e) zawiadomienie o wadzie w okresie gwarancji, niezwłocznie po jej wykryciu. 3. Gwarancja obejmuje wady ukryte powodujące niefunkcjonowanie lub istotnie pogorszone funkcjonowanie urządzenia, związane z: a) zastosowaniem wadliwych materiałów, b) wadami powstałymi w procesie produkcji, c) błędami konstrukcyjnymi. 4. Gwarancja nie obejmuje także: a) zużycia elementów eksploatacyjnych, których cykliczna wymiana lub regeneracja jest ich cechą, b) pogorszenia parametrów instalacji w czasie niedostatecznego nasłonecznienia, c) pogorszenia estetyki urządzeń w zakresie w jakim nie wpływa to na prawidłowe funkcjonowanie tych urządzeń. 5. Reklamację należy zgłosić na numer Buderus-Serwis 801 300 810. 6. Gwarant bez nieuzasadnionej zwłoki przystąpi do zbadania urządzenia, w stosunku do którego zgłoszono roszczenia gwarancyjne i rozpatrzy reklamację do 14 dni roboczych od ekspertyzy. 7. W przypadku uznania reklamacji za zasadną, Gwarant bez nieuzasadnionej zwłoki według własnego uznania: a) zwróci wartość wadliwych urządzeń wg ceny zakupu przyjmując zwrot produktu, b) wymieni produkt na niewadliwy, c) usunie wadę. 8. Praw z gwarancji nie można przenieść na osobę trzecią bez uprzedniej pisemnej zgody Gwaranta. 9. Odpowiedzialność gwarancyjna nie obejmuje szkód powstałych poza elementem urządzenia, w którym wystąpiła wada. |
|
|