systemy grzewcze serwis buderus serwis buderus systemy grzewcze buderus systemy grzewcze serwis warszawa serwis systemy grzewcze

Warunki gwarancji na urządzenia Buderus powyżej 100kW

1. Gwarancja obejmuje prawo do bezpłatnego usunięcia usterek urządzenia wynikających z ukrytych wad produkcyjnych i konstrukcyjnych, które ujawnią się w okresie gwarancji.
Termin usunięcia usterek zostanie ustalony pomiędzy gwarantem i uprawnionym z gwarancji.
Warunkiem uzyskania świadczeń gwarancyjnych przez uprawnionego z gwarancji jest:
a) zgłoszenie usterki w terminie 48 godzin od momentu jej wystąpienia, za okazaniem całkowicie wypełnionej i podpisanej karty gwarancyjnej ze wskazaniem dat przeglądów oraz kopii rachunku/faktury wystawionej przez gwaranta. Dane na karcie gwarancyjnej
i rachunku/fakturze muszą się pokrywać.
b) prawidłowy montaż urządzenia, zgodnie z instrukcją montażu, obowiązującymi normami, przepisami prawa budowlanego, zaleceniami producenta określonymi w odpowiednich materiałach do projektowania katalogach oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej.
c) używanie urządzenia zgodnie z przeznaczeniem, przestrzegając instrukcji obsługi oraz wszelkich zaleceń producenta. katalogach oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej.
c) używanie urządzenia zgodnie z przeznaczeniem, przestrzegając instrukcji obsługi oraz wszelkich zaleceń producenta.

2. Roszczenia wynikające z gwarancji przysługują tylko i wyłącznie Klientowi, u którego dokonano pierwszego uruchomienia urządzenia.

3. Gwarancja nie obejmuje naturalnego zużycia elementów eksploatacyjnych takich jak np.:
a) anody magnezowe w podgrzewaczach c.w.u.,
b) ogniwa elektryczne i bezpieczniki w automatyce sterującej,
c) dysze, uszczelki, elektrody, filtry i sprzęgła pomp paliwowych, itd.

4. Gwarancją nie są objęte wady i uszkodzenia urządzenia spowodowane:
a) niewłaściwym użytkowaniem lub nadmierną eksploatacją urządzenia przez uprawnionego z gwarancji,
b) użytkowaniem urządzenia niezgodnie z instrukcją obsługi albo przepisami bezpieczeństwa,
c) zewnętrznymi czynnikami mechanicznymi lub chemicznymi o charakterze agresywnym,
d) niewłaściwym rodzajem paliwa,
e) zastosowaniem niewłaściwych rodzajów prądu oraz przepięciami i spadkami napięć w sieci elektroenergetycznej,
f) niewłaściwą, niesprawną lub wadliwą instalacją elektryczną (np. podłączeniem do nieuziemionego gniazda zasilającego),
g) złą jakością paliwa lub niewłaściwym ciśnieniem gazu,
h) zanieczyszczeniami powietrza do spalania,
i) niewłaściwą jakością wody lub niewłaściwym napełnieniem i uzupełnianiem instalacji wodą,
j) niewłaściwym doborem palnika lub jego niewłaściwą regulacją,
k) sterowaniem urządzeniem za pomocą automatyki innej niż zalecana przez producenta,
l) brakiem odpowiednich filtrów i zaworów bezpieczeństwa,
ł) nieprawidłowym ciągiem kominowym,
m) podłączeniem do niesprawnej lub grożącej zamrożeniem instalacji,
n) korozją, odbarwieniami lub przebarwieniami,
o) innymi czynnikami powstałymi nie z winy producenta.

5. Gwarancją nie są objęte urządzenia:
a) które nie zostały zainstalowane, uruchomione i wyregulowane przez gwaranta,
b) w których dokonano zmian przez osoby nieupoważnione,
c) które nie posiadają poprawnie i całkowicie wypełnionych kart gwarancyjnych,
d) których numer seryjny i data zakupu nie odpowiadają numerowi i dacie zamieszczonej w karcie gwarancyjnej.

6. Gwarant w żadnym wypadku nie będzie odpowiedzialny wobec uprawnionego z gwarancji za utratę, uszkodzenie lub zniszczenie urządzenia nie wynikłe z wady produkcyjnej lub konstrukcyjnej.

7. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za serwis gwarancyjny, jeżeli wymagane naprawy nie mogą być wykonane z powodu ograniczeń importowych lub eksportowych na części zamienne, zmiany przepisów prawnych, jak również innych nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających wykonanie naprawy takich jak: siła wyższa, zdarzenia
losowe, braki siły roboczej, strajki, lockout’y, klęski żywiołowe, zakłócenia w funkcjonowaniu komunikacji lub transportu, nieprzewidziane zakłócenia
w działalności zakładów produkcyjnych lub handlowych niezbędnych do dokonania naprawy, nienależyte wykonanie lub niewykonanie umów przez jego kontrahentów etc.

8. Gwarancja obejmuje prawo do bezpłatnego usunięcia usterek urządzenia. Wszelkie dalsze roszczenia uprawnionego z gwarancji, a w szczególności roszczenia odszkodowawcze
z tytułu poniesionych szkód i utraconych
korzyści, bez względu na ich podstawę prawną, są wykluczone.

9. Na części wymienione w czasie trwania okresu gwarancji przysługuje 6 miesięczny okres gwarancji od dnia dokonania wymiany na zasadach określonych w niniejszej gwarancji.

10. Części oraz urządzenia z usterkami, które gwarant wymienił w ramach gwarancji stają się jego własnością.

11. Uprawniony z gwarancji ponosić będzie wszelkie koszty związane z nieuzasadnionym wykorzystaniem niniejszej gwarancji.

12. Uprawniony z gwarancji jest zobowiązany zapoznać się z lokalnymi warunkami technicznymi i wymogami bezpieczeństwa. Niestosowanie się do tych przepisów oraz każdorazowe dokonanie zmian i przeróbek przez osobę nieupoważnioną, powoduje utratę gwarancji.

13. Urządzenie należy użytkować zgodnie z zasadami b.h.p. i p.poż. oraz innymi określonymi prawem powszechnie obowiązującym.

14. W chwili odbioru karty gwarancyjnej należy upewnić się, czy numer seryjny urządzenia oraz data zakupu są zgodne z numerem seryjnym i datą zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej. Kartę gwarancyjną należy przechowywać wraz
z rachunkiem/fakturą w bezpiecznym miejscu, a w przypadku wystąpienia usterki – udostępniać ją gwarantowi.

Google+